TechNews.bg
водещи новиникорпоративнил@йфновинисофтуер

Viber пуска „Бизнес чатове” първо в България

Функцията „Бизнес чатове” позволява на бранда да общува директно с клиентите
(снимка: Rakuten Viber)

Нова функция, която ще позволи на всички съобщения и чатове между бизнеса и потребителите да бъдат събирани в една папка, пуска в България платформата за комуникации Viber.

България е първата страна в Европа, в която е достъпна функцията „Бизнес чатове” на Viber, съобщиха от разработчика. Тя ще бъде активирана автоматично след получаване на първото бизнес съобщение – например при потвърждение на поръчка от доставка на храна, известие от банка, специална оферта от магазин и т.н.



За потребители, които са имали разговори с бизнес в миналото, новата папка „Бизнес чатове” ще се появи веднага след актуализацията на последната версията на Viber.

Папката ще се намира сред останалите чатове на потребителя и в нея ще се съхраняват всички съобщения, получени от брандове, по подразбиране. Това създава и едно допълнително ниво на сигурност за потребителя, тъй като всички съобщения, които се събират там, ще бъдат само от верифицирани източници и разделени от папката с лични чатове.

Всеки потребител може да организира разговорите си с любимите брандове по свой вкус: да мести чатове от папката „Бизнес чатове” в основния си списък със съобщения и обратно, да „закачи” важни и конкретни чатове в горната част и т.н.

Потребителите няма да пропуснат важни напомняния или съобщения от брандовете, благодарение на известията на заключен екран и удобния потребителски интерфейс.

По подразбиране, съобщенията само от потвърдени акаунти се съхраняват в папката и така потребителите ще знаят, че получават достоверна информация.

Към днешна дата над 8500 компании използват бизнес решенията на Viber, за да общуват с клиентите си лично. Само в България са създадени близо 700 бизнес акаунта, а бройката продължава да расте, по данни от разработчика.

Функцията „Бизнес чатове” позволява на бранда да общува със своите клиенти, за да създава ангажираност и конверисии. Функцията също създава обособено място, където потребителите са готови да общуват директно с брандовете. Освен това, новата функционалност подобрява отношенията между двете аудитории, като създава по-силна лоялност от потребителите.



Тестовете показват, че процентът на отворени съобщения е над 70%. Клиентите се доверяват на съобщенията, събрани в папката, защото са от верифицирани акаунти.

Новата функционалност отразява стремежа на разработчика да превърне Viber в “суперприложение, а не просто да остане комуникационен инструмент”, подчерта Кристина Констандаче, глобален директор продажби в Rakuten Viber.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

10 коментара

Александър 01/11/2023 at 10:06

Вайбър става поредната ос…на програма. С тия тъпотии може и да не ги ползвам вече

Отговор
Мишел 02/03/2023 at 07:08

Не го искам това , защо ме задължавате да го имам?!

Отговор
Гено 11/01/2023 at 14:16

Поредното място за СПАМ. И нежелани съобщения.
По този начин много фирми ще се оправдават, че са те уведомили писмено, без да си се съгласил за това.
И най-лошото е, че няма опция за премахването на папката.
Но като за без пари – толкова.

Отговор
Tro6aka 21/11/2022 at 08:25

Незабавно направете така, че да може да се изтрива тази папка !!!

Отговор
Лидия 12/10/2022 at 13:52

Махнете тази тъпотия трябва да изтрия Вайбър за да се махне и след време пак

Отговор
Я па тия 19/09/2022 at 23:28

Айде стига бизнес в лични акаунти. Махнете това *** или направете така че да се премахва като не го иска човек.

Отговор
Лили 16/09/2022 at 18:32

Много досадно.
Моля да се даде възможност за премахване

Отговор
Ааа 14/09/2022 at 17:38

Защо не е дадена възможност който не го иска да го премахва?

Отговор
Гошо 09/09/2022 at 19:22

Искам да се махне от обажданията

Отговор
:o) 02/09/2022 at 10:12

Браво,едно хубаво нещо да направят тея от вайбър! 🙂

Отговор

Коментари