TechNews.bg
водещи новинил@йфновини

Приложение на А1 улеснява платеното паркиране

Потребителите на А1 вече могат по-удобно да управляват платеното си паркиране
(снимка: CC0 Public Domain)

Платеното паркиране вече е по-бързо и по-лесно с популярното приложение „Моят A1”. Телекомът добави нова функционалност, която поддържа работа със зони в 10 български града.

Липсата на информация за тарифи, граници и работно време е проблем, с който се е сблъсквал всеки при паркиране в платените (сини и зелени) зони. Неволните грешки при SMS изписването на номера на автомобила пък винаги носят риск от солена глоба.

Разширената функционалност на приложението „Моят A1” решава тези проблеми, като предлага на потребителите възможност лесно да управляват платения престой на автомобилите си.

Новата секция „Паркиране с SMS” е достъпна в „Моят A1” както за Android, така и за iOS устройства. При стартиране тя автоматично локализира устройството, като показва границите на съответните паркинг зони на карта.

След първоначалното въвеждане приложението запомня данните на автомобила, като дава възможност за запазване на повече от едно МПС. Потребителят може да изпрати SMS за удължаване на престоя директно през приложението, както и да заплати за престой в зона, дори когато е извън обхвата ѝ.



Приложението автоматично показва оставащото време за платено паркиране, като уведомява и за оставащи последни 5 минути от него.

Допълнително удобство е изпращането на съобщения директно за сутринта на следващия ден – така отпада рискът в самото началото на работното време на зоната автомобилът да се окаже със скоба или репатриран. Тази функционалност се предлага на територията на общините, чиито системи поддържат т.нар. отложено паркиране.

Сумата за заплащане на паркирането се начислява към сметката на абоната или се приспада от баланса на предплатените карти.



„Паркиране с SMS” в „Моят A1” ще стартира от София, Бургас, Пловдив, Русе, Стара Загора, Благоевград, Дупница, Ямбол, Враца и Велинград. Това е поредната полезна функционалност в приложението за самообслужване на клиенти на телекома.

Платформата дава възможност за удобно управление на услугите, плащане на сметки и преглед на детайлна информация 24 часа в денонощието през компютър или смартфон.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

2 коментара

Мииии, не! 27/10/2022 at 09:51

От години ползвам SMS Parking на Nachev Development. Работи прекрасно.
Дори плащам 2лв на година, за да нямам реклами.

Отговор
A1 26/10/2022 at 20:22

“…преглед на детайлна информация 24 часа в денонощието през компютър или смартфон…”

Не е вярно, че приложението работи 24 часа в денонощието. Примерно към 11-12 вечерта любезно показват съобщение, че работят по подобряването му.

Отговор

Коментари