TechNews.bg
бизнес

М-Тел обяви 11% спад на приходите

Приходите на М-Тел са паднали с 11.0% до 140.4 милиона евро през третото тримесечие на 2010 г., в сравнение със същия период на миналата година. Това е станало в условията на сложна икономическа обстановка, засилена конкуренция и регулаторна намеса, съобщи днес операторът.

Месечните такси и приходите от трафик са повлияни от по-ниските цени на минута разговор, дължащи се на засилената конкуренция на пазара и преминаването към пакетни тарифи. Приходите от взаимна свързаност са засегнати от регулацията, като цените за терминиране спадат с приблизително 43% на годишна база, поясниха от М-Тел.

Средните стойности на приход от абонат спадат с 9.9% до 8.2 евро, поради споменатото преминаване към ползването на пакетни тарифи, както и поради понижено използване на гласови услуги и по-ниски цени за терминиране на мобилните разговори.

Оперативните разходи са намалели със 7.6% до 64.5 милиона в третото тримесечие на 2010, отчасти минимизирайки влиянието на спадащите приходи от EBITDA.

Клиентската база на М-Тел се запазва стабилна на 5.2 милиона в края на третото тримесечие. Делът на мобилния пазар се увеличава до 50.0%. Мобилният броудбанд отбелязва силно представяне с нарастване на клиентската база от 92.9% до близо 97,800 клиенти на мобилен броудбанд.

На 15 септември 2010 година Мобилтел обяви планираното придобиване на Спектър Нет АД и Мегалан Нетуърк ООД, два от местните оператори на високоскоростни фиксирани мрежи. Придобиванията се очаква да бъдат включени  в отчетите за българския сегмент и през първото тримесечие на 2011.

още от категорията

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Съхранението на енергия с батерии в Европа се забавя

TechNews.bg

Google инвестира в три нови атомни електроцентрали

TechNews.bg

БАИТ създаде работна група за изкуствен интелект

TechNews.bg

Умната фабрика на Schneider Electric в Пловдив с нов директор

TechNews.bg

2 коментара

Абонат 12/11/2010 at 23:36

А проблемите, свързани с внедряването на новата платформа Амдокс, защо ги прикрихте в статията. Необмисленото въвеждане на тази система блокира издаването на месечни фактури, като лиши компанията от регулярен паричен поток, милиони абонати и до ден днешен нямат налични фактури вече за цели три месеца. Непрофесионалното поведение на PR-a в тази критична ситуация, изнерви абонатите, които масово се втурнаха да прекратяват договорните си отношения… Факти, които се прикриват…

Отговор
Боби 11/11/2010 at 12:53

Ха ха !!! Нека ви е, да фалирате по скоро !!!

Отговор

Коментари