TechNews.bg
л@йф

YouTube е любима марка на британските младежи

Видеосайтът YouTube е любим бранд на младежите във Великобритания, сочи проучване сред учащи във възрастовата категория 18-24 години.

Анкетираните са избирали между 220 най-често споменавани марки във форумите и социалните мрежи, предаде Телеграф. Студентите е трябвало да охарактеризират брандовете с мнения като „Обичам”, „Харесвам”, „Безразличен”, „Не харесвам” и „Мразя”.

Проучването извежда класация от 100 любими марки на младежите. След първенеца YouTube, в челната тройка се нареждат Wikipedia и Cadbury.

Сред ИТ брандовете се открояват собственикът на YouTube – Google (4-то място), Skype (6) и Amazon (9). Най-голямата ИТ компания, Apple, е чак на 24-то място.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

5 здравни показателя, които да следим със смарт устройства

TechNews.bg

AI робот-компаньон плаща за общуване в криптовалута

TechNews.bg

Ferrari намекна за завръщане на ръчната скоростна кутия

TechNews.bg

Титаниева „суперписалка“ е готова да пише един век

TechNews.bg

Коментари