TechNews.bg
прес съобщения

Xerox е лидер в Управлението на световни центрове за обслужване на клиенти

Докладът на Gartner за Аутсорсинг на бизнес процеси за управление на световни центрове за обслужване на клиенти  позиционира Xerox (NYSE: XRX) в лидерския квадрант.

Магическият квадрант е патентован изследователски инструмент, разработен от Gartner, който предлага моментна картина на пазара по отношение на зрялост и участници, като оценява конкурентоспособността на компаниите според тяхната визия и възможности за реализация на проекти.

"Живеем в свят, в който контактът е от голямо значение и клиентите очакват, и дори търсят, директен контакт с компаниите“, каза  Кони Харвей, главен оперативен директор в Xerox Commercial Services.

„Позиционирането ни като лидер в Магическия квадрант, е признание, че Xerox поставя нови стандарти в индустрията за грижата за клиента, чрез иновации, разрастване в световен мащаб и по-дълбоко – основано на данни, разбиране на нуждите на клиента."

С помощта на 54 000 агенти по управление на клиенти, Xerox ежедневно обработва повече от 1,6 милиона взаимодействия на 30 езика в 175 световни центрове за обслужване на клиенти. Xerox съдейства при обслужването на клиенти на редица индустрии, в това число-технологии, комуникации, банкови и финансови услуги, туризъм, търговия, образование, администрация, фармацевтика и здравеопазване.

още от категорията

N-able Cove Data Protection: Революцията в сигурния бекъп и възстановяването на данни

TechNews.bg

Апком става ключов дистрибутор на решенията за киберсигурност на Commvault в България

TechNews.bg

А1 дарява 150 000 лева за обновяване на детското отделение в МБАЛ „Св. Иван Рилски”

TechNews.bg

Магазините на А1 ще бъдат с променено работно време по празниците

TechNews.bg

60 кандидатури в конкурса „Наградите на БАИТ” за 2024 г.

TechNews.bg

А1 България отличена с награда „True Leader” в телекомуникациите за 2023 г.

TechNews.bg

Коментари