TechNews.bg
прес съобщения

Samsung с награда „Златно сърце” за подкрепа на образованието

Кампанията Samsung Smart Education бе отличена в годишните награди за благотворителност и КСО
Кампанията Samsung Smart Education бе отличена в годишните награди за благотворителност и КСО

София – 11 юли 2014 г. – Samsung Electronics получи специална награда – благотворително „Златно сърце” за своята кампания Samsung Smart Education.

„Златно сърце” са награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност, които се организират от списание Business Lady. Samsung бяха отличени за кауза „Обучение и развитие”, заедно с още 23 компании, които получиха награди в общо9  категории.

Samsung Smart Education e кампания на Samsung България, насочена към интегриране на съвременните информационни технологии в образованието. Кампанията съчетава интегриране на иновативни технологични устройства на Samsung и софтуерни решения за интерактивна образователна среда в учебния процес, която среда в крайна сметка подготвя едни добре обучени млади хора, способни да отговорят на нуждите на бързо развиващата се ИТ еволюция и с по-големи възможности за професионална реализация.

В рамките на кампанията у нас през 2013г. и 2014 г. бяха открити две Смарт класни стаи – в София и Пловдив, както и Лаборатория за иновации към Факултета по математика и информатика на СУ „Св. Климент Охридски”. Дигиталните стаи са оборудвани с най-съвременни  технологии и софтуерни дигитални решения, предоставени от Samsung, които дават възможност за изцяло дигитализиран и интерактивен учебен процес. Кампанията в средните училища се реализира в партньорство с Джуниър Ачийвмънт България, които предоставят учебно съдържание в областта на бизнес и предприемачество, което допълнително развива знания и умения, допринасящи за конкурентоспособността на завършващите ученици.

В Софийския университет – Факултета по математика и информатика, Samsung инвестира и  в подобряване на учебното съдържание. Компанията организира курс за разработка на мобилни приложения в Лабораторията за иновации, чрез който са обучени младежи на възраст 18-25 години от различни учебни заведения. Младежите получават и помощ за професионална реализация на пазара на труда след приключване на курса със съдействието на JobTiger. Всички участници са сертифицирани от  Samsung и СУ „Климент Охридски”.

Кампанията е комуникационно осигурена от BBDO Group / Proximity Sofia, които спомагат за нейното изключително успешно медийно популяризиране.

още от категорията

N-able Cove Data Protection: Революцията в сигурния бекъп и възстановяването на данни

TechNews.bg

Апком става ключов дистрибутор на решенията за киберсигурност на Commvault в България

TechNews.bg

А1 дарява 150 000 лева за обновяване на детското отделение в МБАЛ „Св. Иван Рилски”

TechNews.bg

Магазините на А1 ще бъдат с променено работно време по празниците

TechNews.bg

60 кандидатури в конкурса „Наградите на БАИТ” за 2024 г.

TechNews.bg

А1 България отличена с награда „True Leader” в телекомуникациите за 2023 г.

TechNews.bg