TechNews.bg
анализибизнесводещи новининовини

Марк Бениоф: В нов свят сме, няма връщане назад

Вече живеем в напълно дигитален свят, казва Марк Бениоф, CEO на Salesforce
(снимка: Salesforce)

За първи път тримесечните приходи на облачния доставчик Salesforce надхвърлиха 5 милиарда долара. Това обаче е „горчива радост” на фона на пандемията, заяви главният изпълнителен директор на компанията Марк Бениоф.

В периода май-юли 2020 г. (второ тримесечие на финансовата 2021 г.) Salesforce генерира приходи от 5,15 милиарда долара, което е с 29% повече спрямо същия период на миналата година.

Нетната печалба на компанията скочи от 91 милиона до 2,63 милиарда долара през тримесечието, благодарение на данъчно облекчение от 2 милиарда долара, която облачният доставчик на бизнес софтуер получи в резултат на промяна в международната си корпоративна структура, довела до консолидация на нематериалните активи.

Уолстрийт веднага реагира на впечатляващите финансови резултати на Salesforce и котировките на американската компания се покачиха с 13% след публикуване на отчета за тримесечието.

В конферентен разговор изпълнителният директор Марк Бениоф нарече „горчива радост” силните финансови резултати на Salesforce на фона на трудностите и трагедията, породени от пандемията COVID-19. При тези условия компаниите са принудени да променят начина, по който работят и използват цифровите технологии за взаимодействие с клиентите.

„Всички искаме да се върнем към това, кеото беше, но в действителност това никога няма да се случи. Ние сме в нов свят. Живеем в напълно дигитален свят с цифров начин на работа, живеем и се учим в цифров формат”, каза Бениоф.

Бизнесът на Salesforce с облачни продукти за продажбен и маркетинг е донесъл на компанията приходи от 1,28 милиарда долара през второто финансово тримесечие, спрямо 1,13 милиарда долара година по-рано.

В направлението Service Cloud компанията отчита увеличение на приходите от 1,09 до  1,3 милиарда долара. Облачните решения Marketing и Commerce Cloud са генерирали 746 милиона долара през тримесечието, в сравнение с 912 милиона година по-рано.

Продуктите на Salesforce остават най-търсени в двете Америки, които са осигурили 70% от приходите на компанията в периода май-юли 2020 г. Дяловете на Европа и на Азиатско-Тихоокеанския регион в бизнеса на клауд доставчика се оценяват съответно на 21% и 9% от общите приходи.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

1 коментар

:o) 28/08/2020 at 09:26

Всъщност света е такъв , какъвто си го направим , толуп такъв.

Отговор

Коментари