TechNews.bg
водещи новиниинтернетл@йфновини

Еricsson: 5G ще трансформира преживяванията на събития

Сега е моментът стадионите да се обзаведат с 5G техника в очакване на феновете да се завърнат
(снимка: CC0 Public Domain)

Пандемията Covid-19 принуди спортните съоръжения – стадиони и арени – да затворят врати за събития, но този период може да се разглежда като възможност. Според Питър Линдер, ръководител на маркетинга в Ericsson Северна Америка, сега е моментът стадионите да се обзаведат с 5G техника и да се подготвят за деня, в който феновете ще се завърнат „в големи количества“.

Линдер отбелязва в блог публикация, че има четири области, в които 5G може да подобри преживяването на феновете на спорта. „Това е задача, която може да привлече по-голяма група хора към стадионите и да „приближи“ стадионите и арените до феновете в техните домове. Това е бизнес, който се очаква да генерира приходи от 83,1 милиарда долара до 2023 г. само в САЩ“, каза Линдер.

Дигитализирането на стадионите започна с 4G и Wi-Fi, но 5G позволява на спортните центрове да „пренесат“ преживяванията на следващо ниво. Феновете, които посещават мачове на живо, ще могат да се възползват от по-широка палитра услуги. От друга страна, огромни възможности има и в осигуряването на „медийно преживяване“ за феновете у дома или в движение. „Това е възможност, в която лигите и медийните компании си сътрудничат тясно. Тук 5G играе роля и в двата края“, коментира Линдер.

От възможностите на 5G могат да се възползват и всички в „екосистемата“ на спортните събития – други бизнеси, чиято дейност е пряко свързана с или подчинена на провеждането на събития на стадиона. Това са всички – от собствениците на центрове за залагания до паркингите и обществения транспорт.

И накрая, според Линдер, наблюдава се тенденция в развитието на нови квартали около местата за професионални спортове. Тези квартали поставят на фокус нови преживявания, за които има значение разпространението на 5G свързаност.

„Освен предоставянето на по-добра практическа среда, спортните квартали, ориентирани към преживяванията, са привлекателна дестинация за феновете. Те са в състояние да се доближат до спортистите повече, отколкото биха направили на състезателното място. Имат и повече време да прекарат в „залата на славата“, без да се борят за оскъдни бройки входни билети. Търговията на дребно и ресторантите също са интегрирана част от преживяването“, казва Линдер.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

1 коментар

;) 25/02/2021 at 09:18

Глупости на търкалета..

Отговор

Коментари