
(снимка: Министерство на транспорта и съобщенията)
Избран е изпълнител за доставката на 7 двуетажни електрически влака, които ще бъдат закупени със средства по Плана за възстановяване и устойчивост. Вчера министърът на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков подписа решението.
Обществената поръчка беше открита в средата на февруари, а в края на март бяха отворени офертите на участниците. Оценката показа, че офертата на полската фирма „Stadler Polska Sp. z o.o.” отговаря на всички изисквания на Възложителя.
Предложената цена е 300 513 279,50 лева, а срокът за доставка на подвижния състав е 26 месеца. Предстои в законоустановените срокове да бъде подписан договорът с избрания изпълнител.
Паралелно с това от днес започват преговорите с испанската компания „Patentes Talgo SL” за доставката на 20 „push-pull” влака, а обществената поръчка за доставка на 35 електрически мотрисни влака предстои да бъде възобновена на етап подаване на оферти със срок до 11 април 2024 г.
3 коментара
Нищо нема да върне парите на хората от Гърция на Българското черноморие -защото комуно-свинете изкрали и из-коруптирали всички алчни боклуци и управници и всички та сега там е по скоро кочина на ужасни цени и персонал който и български не говори не само тва но и са толкова алчни че корумпират още само за да смучат пари за украйниците – вместо това тез алчни и свръх богати от Украйна да беха набутани в палатки и да се спре с краденето на България и бюджета.
А иначе за 4 часа нощен експрес и в Бургас ама никой неще там не само заради мазута по пясъка и всички корупции ама и заради измамниците ииии какво ли не.
Докато има Рушия нема да има смисъл да се оправя и Тракия и други пътища до там само комунагите ще ходят там.
Споко тез мотрици мангустите ще ги оправят с камъни пак.
БДЖ няма проблем с капацитета, има проблем със скоростта. Ако имаше скоростен влак между София и Бургас, щяха да се върнат милиарди от туризъм в Гърция. Но затова трябва държава.
Страшно малоумие…