TechNews.bg
новини

Google признат за най-скъп бранд

Google оглави рейтинга на най-скъпите брандове в света. Експертите от Millward Brown Optimor оценяват марката на $114,26 млрд., или с 14% повече от миналата година.

На второ място в BrandZ Top-100, изготвен по поръчка на Файненшъл Таймс, се нарежда брандът на IBM, който е поскъпнал с 30% до $86,38 млрд. Ръст от 32% бележи Apple, оценен на $83,15 млрд.

В класацията следват Microsoft, чийто бранд е останал стабилен на ниво $78,34 млрд. Челната петица допълва Coca-Cola. Nokia пък губи най-много от стойността на марката си – спадът от 58% й отрежда 43-то място.

От ИТ компаниите по-напред са HP (12), Oracle (19), Nintendo (32) и Intel (48). Най-впечатляващ ръст бележи брандът на Samsung, който е поскъпнал с 80% и вече заема 68-мо място със стойност $11,35 млрд.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

Коментари