TechNews.bg
бизнес

Facebook поведе в банерната реклама

Социалната мрежа Facebook за първи път изпревари Yahoo на пазара за банерна реклама в САЩ, според данни на comScore за първото тримесечие. На нея се падат 16,2% от всички банери, а показванията възлизат на 176,3 милиарда пъти.

За сравнение, при Yahoo банерните импресии са 131,6 милиарда, а в сайтовете на Microsoft – 60,2 милиарда. Данните на comScore не включват банерите от партньорските мрежи на Yahoo и Microsoft.

Facebook е успяла за привлече големи рекламодатели, сред които телеком оператора Verizon Communications и автомобилните гиганти Toyota и Ford.

По общи приходи от интернет реклама обаче Facebook все още изостава сериозно от конкурентите. През миналата година социалната мрежа е заработила над 500 милиона долара, а за 2010-та се очаква да достигне над 1 милиард. За сравнение, Yahoo има приходи от 6,5 милиарда долара през 2009 г., като повечето от тях са от реклама.

още от категорията

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Съхранението на енергия с батерии в Европа се забавя

TechNews.bg

Google инвестира в три нови атомни електроцентрали

TechNews.bg

БАИТ създаде работна група за изкуствен интелект

TechNews.bg

Умната фабрика на Schneider Electric в Пловдив с нов директор

TechNews.bg

Коментари