TechNews.bg
е-общество

КЗП улесни фирмите за директен имейл маркетинг

Фирмите, практикуващи директен имейл маркетинг, могат да сверяват своите адресни бази данни с вписаните в електронния регистър, съобщиха от Комисията за защита на потребителите.

КЗП води електронен регистър на електронни адреси на юридически лица, които не желаят да получават непоискани търговски съобщения, уточниха от Комисията.

На сайта на КЗП е качена за свободно изтегляне и употреба програмата KZPMailClearing, с която се извършва операцията. Освен нея е поместено ръководство за работа със софтуера, както и криптирана версия на списъка с електронни адреси, вписани в регистъра.

Ежеседмично, сайтът на Комисията ще предоставя за изтегляне последната, актуална версия на списъка с адреси.

Програмата KZPMailClearing е създадена с безвъзмездната помощ на "Апис България" ООД, уточниха от КЗП. Програмата изисква Microsoft Windows XP или по-висока версия и инсталиран Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1.

Даунлоуд: KZPMailClearing

още от категорията

За собствениците на уебсайтове: WEB-T превежда автоматично на 24 езика

TechNews.bg

БАИТ създаде работна група за изкуствен интелект

TechNews.bg

Няколко ведомства бяха офлайн за часове

TechNews.bg

ОАЕ въвежда AI обучение още в детските градини

TechNews.bg

Важен момент за отворените формати: 20 години ODF

TechNews.bg

Първи в ЕС създаваме Национална карта на интелектуалната собственост

TechNews.bg

2 коментара

Deyan 01/12/2010 at 13:24

ммдам, и апис са едни …
трябва библиотека за проверка – на php, java, .нет евентуално, и web api за проверка , не програма на .net , която може да напише всеки студент 2-ри курс за не-повече от 1 ден …
кой ще седне да проверява хиляди е-майли един по един …
те трябва да се проверяват непосредствено преди да се прати майл, а не когато се добавят в базата данни с потребителите (спам получатели).
но пък е добра реклама за апис … великани 🙂

Отговор
Спамев 01/12/2010 at 11:57

на директния имейл маркетинг не му ли викаха спам? или аз нещо съм се объркал

Отговор

Коментари