TechNews.bg
бизнес

Google и Microsoft признати за най-ценни брандове

Google и Microsoft са двата най-ценни бранда в света, според новия рейтинг BrandDirectory за 2011 година. Като цяло в класацията доминират американски ИТ компании.

На четвърто място е IBM, следвана от Vodafone. Звездата от Купертино – Apple заема осмо място, а на десето е класирана AT&T.

Най-висок ръст бележи Apple, придвижвайки се от 20-то място през миналата година до 8 в сегашната класация. Стойността на бранда е нараснала с 10 милиарда долара до $28,944 млрд.

Цената на бранда на Google пък се е увеличила с 8 милиарда долара, достигайки $44.2 млрд., като така изпреварва бранда на Wal-Mart, който пада на трета позиция.

Второто място е за Microsoft, чийто бранд е оценен на 42,805 милиарда долара.

Девет компании от челната десeтка са американски. Единственото изключение е британският оператор Vodafone, класиран на пето място. Останалите участници в Топ 10 са Bank of America (6), GE (7) и Wells Fargo (9).

още от категорията

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Съхранението на енергия с батерии в Европа се забавя

TechNews.bg

Google инвестира в три нови атомни електроцентрали

TechNews.bg

БАИТ създаде работна група за изкуствен интелект

TechNews.bg

Умната фабрика на Schneider Electric в Пловдив с нов директор

TechNews.bg

Коментари