TechNews.bg
л@йф

Социалните мрежи отнемат ТВ аудитория

Социалните мрежи стават все по-популярен източник на информация и място за прекарване на свободното време. Проучване на Click Consult показва, че 65% от младите британци (на възраст от 16 до 24 години) предпочитат социалните мрежи и други подобни интернет услуги пред телевизора.

 

Около 37% от анкетираните едновременно гледат телевизия и общуват в социални мрежи. 6% пък прекарват в социалните мрежи по над 8 часа дневно.

Прави впечатление, че момичетата са по-увлечени в социалното общуване в интернет отколкото момчетата.

При младите хора на възраст от 25 до 34 години телевизията и социалните мрежи вървят ръка за ръка като предпочитани забавления. Дори 32% от хората над 55 години прекарват  повече време във Facebook, отколкото пред телевизора, твърди проучването.

Не може да се говори за края на телевизията, но ТВ компаниите трябва да се замислят за тенденциите, които стават все по-отчетливи, коментират авторите на изследването.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

5 здравни показателя, които да следим със смарт устройства

TechNews.bg

AI робот-компаньон плаща за общуване в криптовалута

TechNews.bg

Ferrari намекна за завръщане на ръчната скоростна кутия

TechNews.bg

Титаниева „суперписалка“ е готова да пише един век

TechNews.bg

1 коментар

h 12/02/2012 at 16:04

Телевизията както я знаем е остаряла работа. На зрителя му е писнало да бъде пасивен приемател и да гони час да гледа каквото го интересува. Интерактивност и видео по поръчка е на дневен ред (безплатно разбира се).
Единствената запазена територия на традиционната телевизия ще си останат живите предавания.

Отговор

Коментари