Модерна технология създава по-висока сигурност и комфорт на пациентите в болница Токуда. Нова повиквателна система обхваща стаите на лекуващите се, санитарните помещения, болничните кабинети и отделения. Системата осигурява максимална информираност и бързина на реакция на медицинския персонал, съобщиха вчера от компанията Ню Систем, която реализира проекта.

При натискане на бутон за повикване, светлинната сигнализация в коридора указва статуса на повикването. Едновременно с това, терминалът в сестринската стая генерира звуков и светлинен сигнал. На дисплея му се изписва точната локация на повикването. От него може да се осъществи двустранна гласова връзка между пациент и сестра.
Ако след зададен период от време не е осъществена връзка, повикването се пренасочва към DECT телефона на съответната сестра. По този начин се гарантира осъществяването на връзка със сестрата.
Сестринската повиквателна система е внедрена и в болничните кабинети и клиничните отделения. Инсталацията включва ръчен бутон за повикване от пациента, светлинна сигнализация на тавана и в коридорите, специално устройство за повикване в санитарните възли и индикатор на повикване на пулта в сестринската стая.
„Изградената система е от най-висок клас и гарантира липсата на пропуск при обажданията. По този начин, чрез използване на най-нови сградни технологии, се увеличава нивото на сигурност на комуникация и се оптимизира натоварването на персонала в болницата”, коментира инж. Красимир Пунчев, управител на фирма Ню Систем.