TechNews.bg
бизнес

Amazon навлиза във висшата мода

Интернет търговецът Amazon.com подготвя инвазия в нов сектор от пазара. Компанията ще доставя продукти от висшата мода до домовете на потребителите чрез същия сайт, от който продава електронни джаджи, стоки за бита и др.

Amazon ще си сътрудничи с брандове като Michael Kors, Vivienne Westwood, Catherine Malandrino, Jack Spade и Tracy Reese, разкрива пред Ню Йорк Таймс CEO-то на Amazon – Джеф Безос.

Компанията е известна с ниските си цени и иновациите, които прилага при организация на доставките. Потребителите на модни продукти обаче няма да могат да разчитат на обичайните отстъпки, получавани при покупка на книги и други стоки.

Не за първи път Amazon се опитва да навлезе в търговията с дрехи. По-рано компанията купи сайта за продажба на обувки Zappos.com за над 1 милиард долара и откри собствени сайтове за обувки Endless.com и MyHabit, опита също да създаде бутик Shopbop.

За да успее във висшата мода, Amazon ще използва модели, които позират с дрехите и ги коментират, за да помогнат на купувачите в избора. Новият магазин ще бъде подкрепен със силна рекламна кампания.

още от категорията

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Съхранението на енергия с батерии в Европа се забавя

TechNews.bg

Google инвестира в три нови атомни електроцентрали

TechNews.bg

БАИТ създаде работна група за изкуствен интелект

TechNews.bg

Умната фабрика на Schneider Electric в Пловдив с нов директор

TechNews.bg

Коментари