TechNews.bg
бизнес

Ferrari съперничи на Apple при марките

Ferrari е най-силната марка в света, изпреварвайки Googlе и Coca-Cola в рейтинга Brand Finance. Най-скъп бранд остава Apple, но Samsung бързо скъсява дистанцията от своя главен конкурент на пазара за мобилни устройства.

Лидерството на Ferrari се дължи на изключителната лоялност на притежателите на спортната марка автомобили, посочват авторите на изследването. Ferrari, която е собственост на Fiat, харчи много по-малко пари за реклама, в сравнение със следващите я в рейтинга Google и Coca-Cola.

Автомобилната компания изпреварва много международни корпорации по рентабилност на бизнеса и приходи от един клиент. През първите десет месеца на миналата година Ferrari е увеличила печалбата си със 7,6%, до 152,4 млн евро.

Най-скъп бранд в света продължава да бъде Apple, оценен на 87 млрд. долара, или с една четвърт повече спрямо миналата година. На второ място е брандът Samsung, който е поскъпнал с 54% за една година и изпреварва Google, оценен на 52,1 млрд. долара (ръст от 4,7%).

още от категорията

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Съхранението на енергия с батерии в Европа се забавя

TechNews.bg

Google инвестира в три нови атомни електроцентрали

TechNews.bg

БАИТ създаде работна група за изкуствен интелект

TechNews.bg

Умната фабрика на Schneider Electric в Пловдив с нов директор

TechNews.bg

Коментари