TechNews.bg
бизнесводещи новининовини

HP понижи прогнозата си за текущото тримесечие

Мег Уитман предупреди инвеститорите да не очакват ръст на приходите на HP през следващата година
Мег Уитман предупреди инвеститорите да не очакват ръст в приходите на HP за финансовата година

HP публикува прогнозата си за текущото тримесечие, която се оказа под очакванията на анализаторите.

CEO-то на компанията Мег Уитман ревизира и прогнозата за цялата финансова 2013 година, като предупреди, че е малко вероятен ръст на приходите, поради слабото търсене на персонални компютри и намаляването на ИТ разходите в корпоративния сегмент.

За периода август-октомври HP очаква печалба в диапазона от 98 цента до 1,02 долара на акция. В същото време, анализаторите, анкетирани от Блумбърг, прогнозираха печалба на ниво $1,01.

За цялата 2013 финансова година HP прогнозира печалба от 3,53 до 3,57 долара на акция, при предишна оценка от 3,50-3,60 долара. Към момента HP е вторият по големина производител на РС (по данни на анализаторските компании за второто тримесечие) и най-голям в света доставчик на принтери.

Компанията обяви няколко кадрови промени във висшето си ръководство. Така например, оперативният директор Бил Вегхте сменя Дейв Донатели на мениджърския пост в подразделението HP Enterprise Group, а Хенри Гомес бе назначен за шеф на подразделението за комуникации и връзки с обществеността на мястото на Мартин Хомлиш.

HP продължава да изпитва трудности във връзка със спада в търсенето на персонални компютри, отбелязва Блумбърг. Компанията се опитва да се преориентира към мобилното направление, където имаше някои неуспешни опити със смартфони и таблети.

През третото финансово тримесечие, приключило в края на юли, приходите на HP намаляха с 8% до 27,2 млрд. долара, а печалбата възлезе на 86 цента на акция. Анализаторите очакваха приходи в размер на 27,3 млрд. долара и печалба от 87 цента на акция. Чистата печалба на HP за периода април-юни е 1,39 млрд. долара, при очаквани 1,19 млрд. долара от Уолстрийт.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

5 коментара

Китаеца 23/08/2013 at 23:28

Трябвало е да напишете че НР си връща първо място от Lenovo. Данните са от Digitimes за първите 10 месеца

Отговор
MNSP 22/08/2013 at 23:32

Хюлет Пакард още търпят щети от Лео Апотекър, добре че се освободиха бързо от него, че сега нямаше да имат компютърен бизнес

Отговор
читател 22/08/2013 at 12:38

Начинът на управление на компаниите е не по-малко интересен, за доста читатели, от самите продукти. Някои хора се интересуват и от мениджмънт и акции и тази статия е доста полезна за тях.

Отговор
Editor 22/08/2013 at 11:11

Драгомире, напишете в търскачката Телерик и ще видите колко статии има за тази компания. Що се отнася до конкретната статия за НР, тя очевидно не е за вас. Просто, четете избирателно това, което ви интересува. Благодарим ви за коментара!

Отговор
Драгомир 22/08/2013 at 10:59

Имам едно наистина важно запитване!!!!!

Защо големи фирми, като HP, Dell и други подобни им се подсилва непрекъснато бранда, чрез статии които не ти дават абсолютно нищо!!! Ако например Microsoft ще пуска нова Xbox – тогава да, защото това нещо можеш да го купиш. Но в случая (тази статия) ползата е абсолютна нула. Защо не пишеше статии за Telerik например, защото поне тази фирма е българска (какъвто е и сайтът).

Подобни статии се появяват и по отношение на браузърите. На кого му пука, кой браузър си е повишил популярността с 0.4%? На абсолютно никой. Ако примерно даден браузър падне под 3% – това е по-полезна информация, защото чрез нея даден уеб разработчик ще знае да не поддържа вече този браузър.

Има и други “безполезни” статии, като например показващи научни постижения и дизайнерски решения. Но тези статии поне оставят в теб някакво позитивно впечатление и възбуждат иновативното ти мислене. Тук в тази статия имаме само някакви цифри – супер супер скучно.

Отговор

Коментари