TechNews.bg
прес съобщения

Как да оптимизираме продажбите през 2008 година

Традиционният модел на продажбата изисква презентацията на продукта да се прави на място при клиента. Разходите за транспорт и изгубено време в път увеличават цената на срещата и представляват ресурс, който може да бъде използван за увеличаване обема на продажбите. В резултат на това съвременните компании търсят по-малко скъпи технологични алтернативи на презентацията на място.
Онлайн представянето на продукта посредством технологията “Screen sharing” дава възможност на професионалните търговци не само да увеличат ефективността на демонстрацията, но и да оптимизират времето за обслужване на повече настоящи и бъдещи клиенти. 
С помощта на технологията “Screen sharing” търговските презентации биват подсилвани от визуални компоненти. Представянето на документи, софтуерни приложения и презентации в реално време допринася за по-добрата комуникация и повишената гъвкавост в обслужването на специфичните нужди и желания на клиентите.
Като уеб базирано средство “Screen sharing”-а дава възможност презентацията да се представи мигновено на всеки един човек по всяко едно време в света. Тъй като присъединяването към сесията става посредством интернет, не е необходимо да се ходи на място. Това не само спестява значителни транспортни разходи, но и огромна част от времето, през което може да се осъществят допълнителни контакти с клиенти.
Много компании използват “Desktop sharing” средствата в продажбите за генериране на нови клиенти. Средствата за онлайн комуникация съкращават разстоянията, дават възможност за организиране на образователни семинари.
Оценката на потенциалните клиенти е много по-бърза, защото на момента се разбира дали продукта е от интерес. Така се отсяват само горещите клиенти.
“Screen sharing” средствата успешно се използват в продажбите по телефона и т.нар. “Студени” продажби. Осъществяването на виртуална връзка с клиента изгражда доверие.
“Screen sharing” средствата съкращават някои от продажбените стъпки и дават въжможност за по-бързо затваряне на продажбите.
Следпродажбеният сервиз и обслужване се улесняват с визуални обяснения и презентации.

още от категорията

N-able Cove Data Protection: Революцията в сигурния бекъп и възстановяването на данни

TechNews.bg

Апком става ключов дистрибутор на решенията за киберсигурност на Commvault в България

TechNews.bg

А1 дарява 150 000 лева за обновяване на детското отделение в МБАЛ „Св. Иван Рилски”

TechNews.bg

Магазините на А1 ще бъдат с променено работно време по празниците

TechNews.bg

60 кандидатури в конкурса „Наградите на БАИТ” за 2024 г.

TechNews.bg

А1 България отличена с награда „True Leader” в телекомуникациите за 2023 г.

TechNews.bg

Коментари