TechNews.bg
бизнесводещи новининовини

Google изпревари Apple като най-скъп бранд

Google измести Apple на първото място в световната класация на най-скъпите брандове BrandZ за 2014 г. Проучването на Millward Brown оценява марката Google на 158,84 милиарда долара, а бранда Apple – на $147,88 млрд.

Брандът на Google поскъпна с 40% през последната година и вече е първи в класацията BrandZ
Брандът на Google поскъпна с 40% през последната година и вече е първи в класацията BrandZ

Сумарната стойност на всички марки в BrandZ Top 100 се е увеличила с 12% до 2,9 трилиона долара. Google е на върха с 40% ръст в стойността на бранда си, заради изключителната иновативност с очилата Google Glass, инвестициите в изкуствен интелект и многото партньорства, отбелязват авторите на класацията от Millward Brown.

Apple оглавяваше класацията в последните три години, но стойността на бранда от Купертино е паднала с 20%, съгласно новото проучване. На трето място е IBM, който запазва стойността си на ниво $107,5 млрд., следван от Microsoft ($90,2 млрд.), чиято марка поскъпва с 30%.

McDonalds, Coca Cola и Visa заемат следващите три позиции, а челната десетка допълват AT&T, Marlboro и Amazon. Брандът на най-големия онлайн търговец е поскъпнал с 41% до $64,2 млрд.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

Коментари