TechNews.bg
бизнесводещи новиниинтернетновини

Задава се нов играч на интернет пазара в София

„Знаем как се правят мрежи, но което е по-важно - знаем и как НЕ трябва да се правят”, казва Димитър Ганчев
„Знаем как се правят мрежи, но което е по-важно – знаем и как НЕ трябва да се правят”, казва Димитър Ганчев

Екип от специалисти с над 20 години опит в интернет бизнеса стартира създаването на нов доставчик в София. В момента амбициозният проект все още избира име, като приема предложения във Facebook.

„Преди години излязохме от бизнеса с доставка на интернет, защото смятахме, че времето на малките фирми е изтекло и че бъдещето е в консолидацията. Смятахме, че големите фирми ще могат да предлагат по-добри услуги от малките и че няма да можем да ги конкурираме. Оказа се, че това не е съвсем вярно. Не е и много грешно, но не е и съвсем вярно. Има причини да смятаме така, но те са търговска тайна”, пише Димитър Ганчев, който е сред създателите на новия интернет доставчик.

Биснес моделът ще е много прост – без малки букви, без условия и без хитрини (в стил „цената е ОТ …, а скоростта ДО …). Услугата е само една и цената е само една – 25 лв. „all inclusive”, т.е. 100 мегабита интернет и пълен пакет ТВ програми, уточнява Ганчев, който навремето създаде БОЛ.БГ заедно с Вени Марковски.

Предстои изграждане на модерна мрежа за домашен интернет и телевизия, или по-точно – мрежа за цифрови услуги, които в бъдеще могат да не се ограничават само до интернет и ТВ. „Знаем как се правят мрежи, но което е по-важно – знаем и как НЕ трябва да се правят, а в България няма мрежа, която да отговаря на този критерий”, твърди Ганчев.

Новият интернет доставчик ще се движи по горната граница на технологиите, като услугата му ще е достъпна за всички, а не само за „high-end” потребителите. „Разбира се, винаги на пазара ще има и по-ниски цени, но когато си избираме кола не си купуваме най-евтиния „таралясник” от Горубляне, нали? Е, когато бях студент направих точно това, но сега вече не”, казва Димитър Ганчев.

Новото начинание си търси ново търговско име. Екипът очаква от приятелите в социалната мрежа идеи за името на „новия стар доставчик” на цифрови услуги за дома и офиса.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

5 коментара

:o) 23/09/2014 at 12:01

Успех на Димитър Ганчев, определено човек, който знае какво говори.
Няма лошо на пазара да има нови и качествени услуги за Интернет и ТВ, които да не те “връзват” доживот към телеком или оператор…

П.С> Дано в новата фирма не участва бившия му партньор Вени, мега нагляр и палячо, да си седи в америка или в която и дупка да беше сега!

Отговор
Anonymous 21/09/2014 at 20:11

ДСНет

Отговор
Йода 21/09/2014 at 02:13

НИКОГА НЕ ВИКАЙ ‘ХОП’, ПРЕДИ ДА СИ СКОЧИЛ! 8-ХХ

Отговор
Иван 20/09/2014 at 21:05

Съвсем прилична цена, достъпна за всеки. Чудесно!

Отговор
Драгомир 20/09/2014 at 09:33

25 лева никак не е малко. С друга цена се избива рибата, ако ще и при доста по-слаба услуга.

Отговор

Коментари