TechNews.bg
бизнесводещи новининовиниоблакът

PayPal въвежда безплатно връщане на стоки и у нас

PayPal въвежда услуга за безплатно връщане на стоки, купени онлайн, в 15 страни от Централна и Източна Европа. PayPal Refunded Returns стартира по-рано в няколко други държави от Европейския съюз и вече дава положителен ефект върху електронната търговия.

Транспортните разходи представляват важен фактор при покупки онлайн (източник: Gemius/PayPal)
Транспортните разходи представляват важен фактор при покупки онлайн (източник: Gemius/PayPal)

Компанията се позовава на резултатите от проучване, проведено от Gemius, което потвърждава, че потребителите в региона гледат на безплатното връщане на стоки като основен стандарт за електронна търговия и фактор от решаващо значение при вземането на решение за покупка онлайн.

Независимо от причината, потребители, които поръчват продукт от местни и чуждестранни търговци от всички краища на света и плащат за него чрез PayPal, могат да го върнат, като им бъдат възстановени разходите за транспорт, съобщиха от оператора.

PayPal Refunded Returns вече доказа, че е правилното решение в страни като Франция, Испания, Италия и Швеция, където услугата насърчава потребителите да пазаруват онлайн, посочиха от компанията. Сега от тази възможност могат да се възползват още 15 европейски страни, вкл. България. В частност, у нас ще се възстановяват разходи на стойност до 55 лв.

Процедурата за връщане е опростена. Потребителят попълва форма, която се изтегля от сайта на PayPal, и я изпраща на оператора по е-поща. Възстановяването на сумата за връщане ще се появи в PayPal сметката на потребителя в рамките на 10 дни. Тестовият период на услугата ще продължи до края на годината.

Транспортните разходи представляват важен фактор при покупки онлайн. 40% от клиентите смятат да се откажат от покупки, ако трябва да плащат за доставка, а 75% са склонни да пазаруват повече онлайн, ако транспортът е безплатен, сочи проучването на Gemius.

Освен това 74% от онлайн купувачите се интересуват дали има възможност за безплатно връщане на пратката. 21% от анкетираните признават, че са купили продукт онлайн през последната година, именно заради наличието на възможност за безплатно връщане на пратката.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

2 коментара

случаен 28/10/2014 at 16:17

@ Драгомир

Заради процента от продажбата е. За да могат търговците да обявяват безплатни превози трябва и съответно да ги включват в цената на продукта, процент от която отива в PayPal. Преди като потребителя си плащаше транспорта, не отиваше процент за тия изроди, а на всичкото отгоре можеше да се прави комбинирана пратка ако се поръчат няколко поръчки от един магазин. За жалост направиха агресивна кампания и доста малко компании не се дадоха на натиска…

Отговор
Драгомир 28/10/2014 at 16:01

PayPal май много й допари появата на Alibaba на американския пазар… Какво ли вече не правят…

Отговор