Третият по големина американски производител на автомобили, Крайслер, планира да оборудва с Wi-Fi всички свои машини през 2009 година.

От следващата година модулите за безжичната комуникация ще се вграждат още на етапа на производството на колите. Автомобилите ще се свързват към мрежа за мобилна връзка, а специална WiFi станция вътре в тях ще предоставя сигнал към пътниците.
За да се възползват от безжичната комуникация, притежателите на Крайслер ще трябва да сключват абонаментни договори с оператори.
От известно време Крайслер се намира в изключително трудно положение. Американският автомобилен производител е изпадал много рядко в такава ситуация през своята 80-годишна история, писа dailytech.com.
През 1998 година компанията бе закупена от Даймлер-Бенц, което естествено се отрази на технологията и платформата на линията модели на Крайслер. Влиянието на Мерцедес обаче не беше достатъчно, за да спре резкия спад в бизнеса на компанията, което доведе до продажба на 80.1% от Крайслер на Cerberus Capital Management през 2007 година.
Новата стратегия на американския автомобилен производител залага не на привличане на потребителите чрез атрактивни модели в салоните, а на подобрение на внедрените в колите технологии. Интернет достъпът е една от целите на компанията. Бъдещите варианти на системата вероятно ще се възползват и от технологии като WiMAX.