TechNews.bg
бизнесводещи новининовиниоблакът

IBM ще помага на бизнеса с Twitter „очила”

„Twitter предоставя нови мощни очила, през които да погледнем на света”, коментира Джини Ромети, президент и изпълнителен директор на IBM
„Twitter предоставя нови мощни очила, през които да погледнем на света”, коментира партньорството със социалната мрежа Джини Ромети, президент и изпълнителен директор на IBM

Високотехнологичните компании Twitter и IBM сключиха партньорство, за да помогнат на бизнеса и институциите във взаимодействието с потребителите, анализирането на пазара и взимането на решения.

Партньорството обединява информация от цял свят, публикувана в Twitter, с облачни технологии за анализ, платформи и консултантски услуги на IBM.

„Twitter предоставя нови мощни очила, през които да погледнем на света. Twitter е едновременно платформа, която обединява стотици милиони потребители и бизнес професионалисти, като заедно с това показва тенденции”, коментира Джини Ромети, президент и изпълнителен директор на IBM.

Двете компании ще работят в три основни посоки. Първата е интеграция на информация от Twitter с облачни услуги за анализ на IBM. От новите услуги на база IBM Watson Analytics ще се възползват бизнес потребители и разработчици на приложения.

На второ място, двете компании ще предлагат решения за обработване на големи обеми данни за предприятия с цел подпомагане на взимането на бизнес решения. Първото съвместно приложение ще интегрира информация от Twitter с платформата IBM Experience One. Търговци и маркетинг специалисти ще могат да следят поведението на потребителите и да ги ангажират по-ефективно.

Трета посока на съвместна дейност е специализирано консултиране за бизнеса. IBM и Twitter ще доставят решения за банковия сектор, търговияте на дребно, потребителските стоки, туризма и транспортните услуги. Партньорството ще разчита на десетки хиляди консултанти от IBM Global Business Services.

„Партньорството с IBM ще промени начина, по който бизнесът взима решения – от идентифицирането на нови пазарни възможности до по-доброто ангажиране на клиенти, партньори и служители” заяви от своя страна Дик Костоло, главен изпълнителен директор на Twitter.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

Коментари