
Хиляди продукти с намаления до 70% ще бъдат предложени на 28 ноември на сайта на eMag.bg, съобщиха от електронния магазин в навечерието на Черния петък (Black Friday). Кампанията започва рано сутринта в петък и ще продължи до полунощ на същия ден.
Традицията произхожда от САЩ и през миналата година американците са похарчили над 57 милиарда долара в пазаруване през уикенда на „Black Friday”, който започва след Деня на благодарността (последния четвъртък на месец ноември).
Тенденцията показва, че всяка година все повече хора предпочитат онлайн-шопинга. Пазаруването в уюта на дома или офиса е по-практично заради спестеното време за щурмуването на магазините или струпването на опашки пред касите. В същото време – онлайн всеки може да се възползва незабавно от атрактивните оферти.
„Това е най-изгодната шопинг кампания на годината и е за много ограничен период от време – само за един ден. Нещо повече – офертите са валидни до изчерпване на количествата, затова препоръчваме на клиентите да се подготвят предварително”, заяви Огнян Лахчев, маркетинг директор в eMAG.bg.
Потребителите могат да се регистрират на сайта предварително и да останат логнати, което ще им позволи да финализират поръчките си само с 2 клика. Освен това компанията ще изпрати предварителна информация за най-атрактивните оферти на абонати през нощта на 27-ми ноември, уточни Лахчев.
eMAG организира кампанията за „Black Friday” и в трите страни, където онлайн търговецът има присъствие – България, Румъния и Унгария. Търговецът твърди, че 240 души ще работят 24 часа в денонощието в склада, за да подготвят пакетите с продукти.
Специално за България с логистични компании са договорени 120 камиона за доставки на продукти за „Black Friday”, като на всеки час от склада ще тръгва по един камион за страната.
Компанията е отделила допълнителна складова площ, посветена на „Black Friday” с площ от 10 000 кв.м. за съхранение на продукти – това е в допълнение на основния склад с площ от 33 000 кв.м. 7 млн. евро са инвестирани в складова инфраструктура и логистични системи.
Инвестициите и подготовката за онлайн частта на кампанията са на стойност над 1 млн. евро, вложени в сървъри, мрежи и софтуер, както и в 100 ИТ специалисти, които работят от над 3 месеца по проекта, уточниха от eMag.
В България познаваемостта на „Black Friday” нарасна значително след първата кампания на eMAG през 2013 г. Проучване, проведено от Daedalus Millward Brown за познаваемостта на „Black Friday” в страната, показва, че над 70% от анкетираните знаят за събитието и 72% от тях планират да пазаруват по време на него (в сравнение с 33% от предишната година).
Тази година търговецът ще предложи като част от кампанията „Black Friday” намаления на голямо разнообразие от продукти – не само на традиционната електроника, но и в категории, които се развиха значително след последния „Black Friday” през 2013 г. – книги, PetShop, играчки, бебешки продукти, спорт, козметика и офис консумативи.
47 коментара
пълна измама и трикове – явно намалените продукти са само по много малки бройки, за 5 мин след отварянето на сайта всичко беше свършило. Успяхме да поръчаме 2 продукта, но до 7-мия ден, както е посочено в условията на доставка – ни вест ни кост. Телефоните не им работят, Спиди също се изложи като куриер и той не може да смогне и т.н – за единия от продуктите е предаден на куриера още на 01.12, и след това никакво движение – абсурт. Пълен провал – като не могат да обслужват хората нормално, да не правят такива кампании.
не може да се види нито един артикол вие родигравате ли се ?????????????????????
лъжа и измама
az si vzeh televizor za 250lv,tablet za 49,ps3 za 200,ruter za 20 i kafemashina za 30 dovolen sam,ostava da izchakam da doidat.
palna 6a6ma,20 procenta,i cenite dori pak sa po visoki
вече е 7.30,а още няма
kolko po4va 4akam ot 5:00 sytrinta