
Хиляди продукти с намаления до 70% ще бъдат предложени на 28 ноември на сайта на eMag.bg, съобщиха от електронния магазин в навечерието на Черния петък (Black Friday). Кампанията започва рано сутринта в петък и ще продължи до полунощ на същия ден.
Традицията произхожда от САЩ и през миналата година американците са похарчили над 57 милиарда долара в пазаруване през уикенда на „Black Friday”, който започва след Деня на благодарността (последния четвъртък на месец ноември).
Тенденцията показва, че всяка година все повече хора предпочитат онлайн-шопинга. Пазаруването в уюта на дома или офиса е по-практично заради спестеното време за щурмуването на магазините или струпването на опашки пред касите. В същото време – онлайн всеки може да се възползва незабавно от атрактивните оферти.
„Това е най-изгодната шопинг кампания на годината и е за много ограничен период от време – само за един ден. Нещо повече – офертите са валидни до изчерпване на количествата, затова препоръчваме на клиентите да се подготвят предварително”, заяви Огнян Лахчев, маркетинг директор в eMAG.bg.
Потребителите могат да се регистрират на сайта предварително и да останат логнати, което ще им позволи да финализират поръчките си само с 2 клика. Освен това компанията ще изпрати предварителна информация за най-атрактивните оферти на абонати през нощта на 27-ми ноември, уточни Лахчев.
eMAG организира кампанията за „Black Friday” и в трите страни, където онлайн търговецът има присъствие – България, Румъния и Унгария. Търговецът твърди, че 240 души ще работят 24 часа в денонощието в склада, за да подготвят пакетите с продукти.
Специално за България с логистични компании са договорени 120 камиона за доставки на продукти за „Black Friday”, като на всеки час от склада ще тръгва по един камион за страната.
Компанията е отделила допълнителна складова площ, посветена на „Black Friday” с площ от 10 000 кв.м. за съхранение на продукти – това е в допълнение на основния склад с площ от 33 000 кв.м. 7 млн. евро са инвестирани в складова инфраструктура и логистични системи.
Инвестициите и подготовката за онлайн частта на кампанията са на стойност над 1 млн. евро, вложени в сървъри, мрежи и софтуер, както и в 100 ИТ специалисти, които работят от над 3 месеца по проекта, уточниха от eMag.
В България познаваемостта на „Black Friday” нарасна значително след първата кампания на eMAG през 2013 г. Проучване, проведено от Daedalus Millward Brown за познаваемостта на „Black Friday” в страната, показва, че над 70% от анкетираните знаят за събитието и 72% от тях планират да пазаруват по време на него (в сравнение с 33% от предишната година).
Тази година търговецът ще предложи като част от кампанията „Black Friday” намаления на голямо разнообразие от продукти – не само на традиционната електроника, но и в категории, които се развиха значително след последния „Black Friday” през 2013 г. – книги, PetShop, играчки, бебешки продукти, спорт, козметика и офис консумативи.
47 коментара
Гледах реклама, в която казаха, че ще почне в 7
от колко чеса започва ………. Колко чеса сутринта
не не може само кеш
Някой може ли да каже от колко часа стартира акцията / от колко може да се пазарува/?
Аз съм доволен!Пожелавам успех!
Ама на много хора е влязъл под кожата този търговец… До сега 12 коментара, а в другите теми я 3 се докарат, а повечето на 0-ли стоят. А аз да съм отворил един два пъти сайта им и толкова.
И аз съм от доволните миналогодишни клиенти на черния петък, това дали правят трикове или не незнам, но предполагам преди да купиш нещо го проверяваш и в другите магазини ако не следиш продукта, и вероятността да ти продадат нещо по-скъпо си зависи от теб 🙂
Миналата година си закупих смартфон с доста добра отстъпка (за 240 лв., редовната цена беше над 450 лв), много съм доволна от бързината на доставка, а и от самия телефон. И миналата година се знаеше, че количествата са ограничени, за няколко часа се изчерпаха тези телефони.
Biva si i na izplashtane kudeto go kupuvash na cena na 1 mesechna vnoska v toq petuk
Абе нещо не им е чиста работата и аз следя сайта им и забелязах че надуват цените непосредствено преди книги отсъствие преди промоцията.Психологически трикове
Гледам тази сутрин са надули цените на повечето телефони. В петък ще кажат, че ги намаляват. Така не се прави бизнес.
Миналата година най – “актактивните” им оферти бяха свършили минути след като тръгна промицията.
Тяхната стратегия е следната, сайтът им се претоварва, работи бавно, и уж някои изкупил всичко на читава промоция (не се знае дали въобще я е имало реално). Кой може да гарантира колко броики имат за продавана? Това е като намаление до 50%, един боклук в магазина на 50% намален, всичко останало с 10-15%.
Аз пък съм доволен – купих си лаптоп с добра отстъпка, дойде на другия ден, бачка си нормално, следях си поръчката в нета, всичко си работеше нормално. Сега съм се заредил и чакам да пуснат намаленията, те поне са истински, то се вижда, ако следиш сайта редовно.
Купих си видеокарта миналата година. Продуктът ми беше дефектен, но получих замяна за 20 дни. Идват ти на вратата куриери, взимат дефектния и после ти носят замяната. Останах впечатлен. Много хора тогава изпуснаха промоциите, защото количествата са ограничени (което е съвсем нормално). И тази година бих си купил, ако нещо ме интересуваше. Хайде със здраве.
Измамници….
Миналата година си купих доста неща от тях,но никога няма да повторя.
От 03.09.2014г. не са ми върнали продукт ,който им върнах за рекламация.
Това са близо 3 месеца.
Не пазарувайте от ЕМАГ.
Телефона за контакт -никой не отговаря със седмици.
Мошеници са.
Миналата година си купих телефон от тях и останах доволен на 100% а намалението си беше истинско взех телефона за 280 при търсена цена къде е най евтино, най евтиният вариант беше 430 лева.
на миналия “черен петък” бяха надули цената с 60% при pc компонентите, и на въпросния ден – БАМ 40% отстъпка…
лошото е, че и тази година се повтаря – от лятото насам са надули цените с около 30-40%
блях, техника на възраста на баба ми се разпродава в черният петък.
Т.е. искат да заявят, че този път ще се опитат да не допуснат потребителски недоволства, както миналата година. “До изчерпване на количествата” обаче е фраза, която съдържа в себе си доста динамит и може да стане грозно. По принцип няма никакво значение, защото са агресивни и май водят на пазара, така че най-вероятно ще си разпродадат стоката, както миналата година, но в момента, в който се появи сериозна конкуренция със свестен маркетингов подход, могат да очакват неприятности.
А дали ще може , и на изплащане да се закупи .