TechNews.bg
водещи новинил@йфновинитехнологии

Nescafe нае роботи да обслужват клиенти

Роботът Pepper обслужва купувачите на кафемашини Nescafe с компетентност и емоция
Роботът Pepper обслужва купувачите на кафемашини Nescafe с компетентност и емоция

Роботи обслужват клиентите на Nescafe в няколко хипермаркета в Япония. Механичните хуманоиди Pepper на Softbank заместват живите консултанти, като предоставят цялата необходима информация на купувачите на кафемашини.

Pepper ще излезе на масовия пазар в Япония на цена около $2000. Устройството се позиционира като пълноценен домашен помощник, който може да се грижи за децата, които им осигурява забавление и обучение, съобщи ubergizmo.com.

Според очевидци, роботът в магазина не просто разказва за възможностите на кафемашината, но прави това с чувство за хумор и емоция.

С течение на времето, Pepper усвоява нови емоции и става все по-убедителен в общуването с хората. Той различава възрастни и деца, като при общуване с последните използва специални игри и викторини.

Softbank вече е доставила на Nestle десетки роботи-консултанти. През следващата година броят им в Япония ще се увеличи многократно и ако експериментът се окаже успешен, компанията ще предложи Pepper на международния пазар.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

2 коментара

linux 03/12/2014 at 21:30

какво стана с живите консултанти ?

Отговор
linux 03/12/2014 at 20:10

скоро и в ментел

Отговор