TechNews.bg
бизнесводещи новиниинтернетновини

Виваком компенсира клиенти с безплатни услуги

Виваком ще осигури една седмица безплатни услуги на клиентите, засегнати от технически проблем на 6 януари
Виваком ще осигури една седмица безплатни услуги на клиентите, засегнати от технически проблем на 6 януари

Виваком ще компенсира клиентите за временната липса на достъп до интернет услуги, в резултат на технически проблем на 6 януари, съобщиха от телекома.

Вчера част от клиентите на компанията останаха без достъп до интернет и IPTV в продължение на няколко часа. Съгласно стандартната си практика, Виваком ще компенсира засегнатите от проблема потребители.

Всички клиенти на оператора, които са имали технически проблем с фиксиран интернет или IPTV, ще бъдат компенсирани с една безплатна седмица за ползване на съответната услуга.

Компенсацията за клиенти на мобилен интернет ще бъде във формата на допълнителни 500 MB към абонаментния им план, уточниха от компанията.

Безплатният период и допълнителният бонус ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени от 12-и до 31-и януари на интернет сайта на компанията или на телефон 123.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

2 коментара

POTREBITEL 13/01/2015 at 15:41

RIBAKOM I OSTANALITE OPERATORI NA KLADATA

Отговор
Диван 08/01/2015 at 18:53

Временната липса на достъп до Интернет – беше да си инсталират шпионското оборудване за следене на хората и контрол но трафика от информация кой какво прави, гледа и пише.

Отговор

Коментари