TechNews.bg
бизнесводещи новининовини

TP-Link с нови канали за техническа поддръжка

Българските потребители на TP-Link обурудване вече могат да разчитат на техническа поддръжка по телефонна линия и чат
Българските потребители на TP-Link обурудване вече могат да разчитат на техническа поддръжка по телефонна линия и чат

Доставчикът на мрежово оборудване TP-Link стартира телефонна линия за техническа поддръжка за клиентите от региона, в частност на английски език за България. Потребителите ще могат да разчитат и на техническа поддръжка чрез чат в реално време, достъпен на интернет страницата на TP-Link от Румъния, уточниха от компанията.

Телефонната линия за консултантска и техническа поддръжка ще бъде на разположение от понеделник до петък, в интервала 10:00-19:30 ч. Потребителите на TP-Link оборудване ще могат да ползват всякакъв вид техническа помощ, вкл. подпомагане при инсталиране на рутер, техническа информация за пълната гама продукти и конфигуриране на настройките на безжичната мрежа.

Услугата е достъпна на английски език за клиентите от България, както и за тези от Албания, Босна и Херцеговина, Косово, Сърбия и Македония. Чатът в реално време пък дава възможност за разговор на живо със специалист по мрежови технологии, директно  от компютъра, таблета или смартфона. Потребителите ще получават технически съвети и информация, свързани с продуктите TP-Link в реално време.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

Коментари