TechNews.bg
бизнесводещи новининовини

Opera Software променя името и логото си

Новото лого на Opera символизира връзката между потребителите и
Новото лого на Opera символизира връзката между потребителите и това, което търсят в интернет

Норвежкият разработчик Opera Software представи ново лого и икона, които ще се ползват за всички браузъри на компанията. Те са изработени в 3D формат и наподобяват пръстен – прави се асоциация с портал, който свързва потребителите с това, което търсят в мрежата.

Триизмерното O символизира път към нещо повече – съдържание, открития, отговори, общуване и въобще повече възможности. Opera Software се отказва от думата Software, за да подчертае, че се занимава не само с разработка на софтуер, но и с интернет услуги.

Ново лого и икона вече има мобилният браузър Opera Mini за iOS, който е достъпен за сваляне от магазина App Store. В следващите месеци новият бранд ще бъде приложен и за всички останали браузъри на компанията – Opera за Android, Opera Mini за Android и Opera за компютри.

По-късно Opera ще промени логото и иконите на приложението за управление на данни Opera Max, браузъра Opera Coast за iOS и други свои продукти. Върху ребрандинга на Opera са работили две агенции – DixonBaxi от Великобритания и Anti от Норвегия.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

3 коментара

***** 15/05/2021 at 17:21

Опитайте да пуснете порно , не се възпроизвежда.Така,че им е само рекламата на Опера не струва.Хлапетата в квартала го казаха и се оказа вярно .

Отговор
111 23/09/2015 at 19:45

3D за лого ми се вижда абсурдно

Отговор
:D 23/09/2015 at 12:07

няма значение и 100 пъти да сменят логото, като новите им продукти не струват 🙂

Отговор