TechNews.bg
бизнесводещи новининовини

Технополис внедри онлайн платформа на SAP

След внедряване на SAP решението, ефективността на онлайн търговията в Технополис се е увеличала със 70%, твърдят от хипермаректа
След внедряване на SAP решението, ефективността на онлайн търговията в Технополис се е увеличала със 70%, твърдят от хипермаректа

Веригата хипермаркети Технополис внедри платформа за онлайн пазаруване, базирана на SAP Hybris, съобщиха от изпълнителя на проекта IBM България.  Решението оптимизира услугите, предлагани от веригата през интернет и при пазаруване на място.

Преди внедряване на новото ИТ решение, до 30% от онлайн поръчките на Технополис са оставали незавършени. Това е водело до увеличаване на обажданията до центъра за обслужване на клиенти и дори до намеса на мениджърски персонал за довършване на транзакциите.

Технополис възлага на IBM България да внедри модерна платформа за електронна търговия, която да оптимизира пазаруването през интернет и на място. Решението, базирано на SAP Hybris, може да анализира огромно количество данни в реално време, което значително подобрява услугите към крайните клиенти, независимо дали те се предоставят онлайн или на място.

Сега потребителите на Технополис могат да избират как да получат поръчките, направени онлайн. Промоциите са много по-добре насочени към тези, които биха се заинтересували от тях, създавайки по този начин дълготрайни връзки между компанията и клиентите.

„Проблемите с онлайн поръчките преди и липсата на ефективност в целия процес пречеха на нашите клиенти”, сподели Венелин Николов, директор на отдел „Телекомуникации” в Технополис. „Услугите на IBM Global Business Services, комбинирани с новата платформа за електронна търговия, подобряват значително обслужването – независимо дали клиентите пазаруват онлайн или в магазина”, допълни той.

След внедряване на решението, ефективността на онлайн търговията се е увеличала със 70%, а броят на онлайн поръчките почти се е удвоил, твърдят от хипермаркета. Персонализираните маркетингови кампании, които по-рано са отнемали от три до пет дни за създаване и прилагане, сега се планират в рамките на един час и всички поръчки се завършват в срок.

Освен това, с премахване на техническите трудности при онлайн поръчките, обажданията до центъра за обслужване на клиенти на Технополис са намалели наполовина.

Технополис оперира над 30 магазина в страната, а годишният оборот на веригата надвишава 250 милиона евро. Амбицията на ръководството е да достигне 40% пазарен дял до края на 2016 в продажбите на бяла, черна, офис техника и ИТ продукти.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

5 коментара

ПишманПетър 28/02/2016 at 07:49

Не знам Петре къде се чупи и не ме интересува, но и с предната система и с тази е голям проблема в доставките. А за един онлайн магазин това реално е основния фактор за положителното или негативно впечатление. Добре, че Техномаркет се разбра, че е на Пеевски иначе щяха Полиса да потънат. Аз преди бях по-доволен от техните доставки и система. Но сега ги избягвам заради Пеевски, но пък има и други магазини.

Отговор
Ивелин Николов 24/02/2016 at 09:30

На мен ми се обадиха да ме информират за доставка в понеделник, а тя дойде в сряда. Каква система само!

Отговор
135 24/02/2016 at 06:42

Никой не ще да купува от конкурента Техномаркет на Дебелян Пеевеки

Отговор
Петър 23/02/2016 at 11:42

Като не можеш с един формуляр да се оправиш, къде си тръгнал да пазаруваш онлайн. Да не говорим, че със сигурност си избрал плащане с наложен платеж, а не картово плащане (щом си толкова модерен). Часът на доставката няма общо с онлайн поръчката. Там нещата се чупят на друго ниво.

Отговор
Пламен 23/02/2016 at 10:00

Аз изключително се затрудних при поръчката миналата седмица. Правих я два пъти, тъй като не беше ясен начина на плащане до края. Обадиха ми се два пъти в два поредни дни двама различни човека и накрая доставката не беше в часа, в който написах във формата изрично и помолих служителя на телефона втори път… не знам тая автоматизация…

Отговор