TechNews.bg
водещи новиниконсултантновини

Apple Mac не бил готов за виртуална реалност

„Ако Apple се научи да използва по-мощни геймърски GPU, то с радост ще поддържаме Mac”, казва Палмър Лаки, създател на Oculus Rift
„Ако Apple се научи да използва по-мощни геймърски GPU, то с радост ще поддържаме Mac”, казва Палмър Лаки, създател на Oculus Rift

Създателят на шлема за виртуална реалност Oculus Rift обеща да добави поддръжка за Mac компютри, но при едно условие – Apple да пусне добър компютър.

Палмър Лаки казва пред ShackNews.com, че зависи изцяло от Apple дали Oculus Rift ще се сдобие с поддръжка на операционна система OS X. „Ако те някога пуснат добър компютър, ние ще направим това”, категоричен е Лаки.

Той критикува подхода на Apple да не използва производителни геймърски видеокарти в своите компютри. „Можете да купите Mac Pro за 6000 долара с професионална карта FirePro D700, но дори и тя не съответства на препоръчителните изисквания за Oculus Rift”, казва Лаки.

„Ако Apple се научи да използва по-мощни геймърски GPU, то с радост ще поддържаме Mac. Все още на пазара няма нито един Mac, който може да работи с Oculus Rift”, твърди Палмър Лаки.

В момента шлемът Oculus Rift е достъпен за предварителни поръчки на цена от 599 долара. Първата партида устройства ще излезе на пазара на 28 март.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

6 коментара

(c: 05/03/2016 at 16:55

‘начи, принципно е прав, че Apple имат различни приоритети и затова никога не са предлагали най-добрите видео карти в лаптопите си. Всъщност, избират ги по TDP.

Дори Mac Pro не предлага най-добрите графични процесори от преди две години.

Но, пък на Mac Pro гледах как обработват видео с 10-15 входни 4K@60fps видео потока в реално време с доста големи количества ефекти и филтри. Компютърът не пропусна нито един кадър.

Ежегодно увеличаващите се продажби на Apple компютри показват, че са избрали правилна насока. Явно има милиони “идиоти”, които не държат на TFLOPS достъпни почти само в игри.

Та, момчетата от Oculus може би трябва да си преразгледат стратегията. Изслушах интервюто на г-н Лаки. Нямам съмнение в качеството на Oculus като продукт. Но, $600 далеч няма да стинат. Трябва добра видео карта + добър процесор, за да не хълца компа, SSD и прочее. Т.е. началната инвестиция по-скоро отива към $2000 и нагоре. Само бесните геймъри ще се навият да ги дадат, ако са на нужната възраст да си изкарват парите.

Отговор
Mhm 05/03/2016 at 11:40

Прав е човека, да не говорим за смешните им лаптопи с вграденото видео в процесора – само идиот би си купил такъв боклук :)))

Отговор
Иван 04/03/2016 at 19:24

Хахахаха… Изказването му е от някакъв евент на Майкрософт – ко да каже друго горкият, като знае само DirectX! :))))

Отговор
Станислав 04/03/2016 at 12:16

Маковете използват мобилни карти с изключение на мак про, но той вече е на повече от 2 години.

Отговор
АА 04/03/2016 at 12:16

това момче скоро ще разбере че технологията му е остаряла “http://hicomm.bg/kratki-novini/apple-ima-taen-ekip-kojto-raboti-po-tehnologija-za-dobavena-i-virtualna-realnost.html”

Отговор
A 04/03/2016 at 11:58

Опа тоя работи за енвидия…

Отговор

Коментари