Progress, под чийто бранд Телерик вече оперира в България, пусна на световния пазар платформата DigitalFactory – единственото по рода си облачно решение за дигитална трансформация, създадено едновременно за разработчици, ИТ администратори и маркетинг специалисти.
DigitalFactory улеснява съвместната работа на трите групи специалисти и създаването на ангажиращо потребителско преживяване, което следва глобалното темпо на бизнеса, поясниха от софтуерната компания.
„Изключително сме горди, че Progress DigitalFactorу се разработва основно от екипа на Progress в България. Решението е продължение на натрупания ни богат опит досега и отговор на динамичната дигитална среда, в която глобалните компании оперират”, каза Васил Терзиев, съосновател на Телерик и главен директор „Иновации” в Progress.

„Чрез DigitalFactory, от една страна, даваме много добро средство на ИТ звената в компаниите, с което те лесно и бързо могат да изграждат и управляват своите дигитални ресурси в една централизирана, сигурна и мащабируема облачна среда. От друга страна, наличието на тази среда позволява на маркетинг звената да иновират и ангажират по най-качествения начин своите потребители и да отговорят на тяхната потребност от индивидуализирани изживявания”, допълни Терзиев.
Решението Progress DigitalFactory е насочено към глобални компании с множество брандове. Чрез него те могат да създават и оптимизират дигиталното си присъствие бързо и ефективно, в голям мащаб, с глобално управление на съдържанието и високо ниво на сигурност. Платформата им позволява да отговорят на очакванията на клиентите за консистентно и персонализирано потребителско преживяване във всички дигитални канали.
DigitalFactory адресира и индивидуалните предизвикателства, пред които са изправени маркетинг специалистите, разработчиците и ИТ администраторите по отношение на дигиталната трансформация на бизнеса.
Чрез ангажиращите потребителски преживявания, създадени с DigitalFactory, компаниите могат да привлекат повече клиенти, да повишат нивото на клиентска лоялност и приходите.
За разлика от традиционните решения, платформата на Progress опростява създаването на потребителско преживяване за всички канали, вкл. дава възможност за разработка на „нейтив” мобилни функционалности с един-единствен подход.
DigitalFactory преодолява също инфраструктурните предизвикателства, с които ИТ екипите се сблъскват, като улеснява съвместната работа между маркетинг специалистите и разработчиците.
Традиционните решения не са създадени да бъдат глобално скалируеми, което води до неконсистентни преживявания и рискове за корпоративната репутация. DigitalFactory поддържа нужния от бизнес и технологична гледна точка мащаб.
Според Gartner, дигиталните технологии увеличават стойността на традиционните продукти и услуги чрез използване на данни, съдържание, алгоритми, инструменти за анализи и връзките между всички икономически фактори в дигиталната екосистема. Главните информационни директори, главните директори „Данни” и дигиталните лидери са в уникалната позиция да се възползват от напредъка на дигиталните технологии за създаване на нови гъвкави модели за ускоряване на ръста, посочват анализаторите.
1 коментар
“Традиционните решения не са създадени да бъдат глобално скалируеми …”
“… главните директори „Данни” и дигиталните лидери …”
***********