TechNews.bg
анализиводещи новининовини

Изследване: Продуктите на Apple са надценени

Отношението към Apple се е влошило, в сравнение с предходната анкета.
Отношението към марката Apple се е влошило, според анкета на UBS

Широко разпространеното мнение, че продуктите на Apple са надценени, се потвърди от проучване на UBS сред потребителите в развитите страни – САЩ, Великобритания, Китай, Германия и Япония.

Само една пета от анкетираните смятат, че продуктите на Apple си струват парите. Компанията от Купертино е накрая в списъка по този показател. За сравнение, цените на Samsung са справедливи, според 48% от участниците в проучването.

Проучване на UBS в развитите страни установи намаляващо доверие към марката Apple
Проучване на UBS в развитите страни установи намаляващо доверие към марката Apple

Вярност към марката Apple декларират 29% от анкетираните, докато Samsung има много по-висок резултат – 35%, въпреки проблемите с фаблета Galaxy Note 7Марката Apple предизвиква асоциация с луксозните продукти при 30% от анкетираните. И тук Samsung има преднина, макар и само с 1% – неговият показател е 31%.

49% от анкетираните се доверяват на марката Apple, а 45% – на Samsung. Накрая, 48% считат, че Apple предлага висококачествена продукция, срещу 53% за Samsung, коeто e най-високият показател. Като цяло, резултатите от проучването показват, че отношението към Apple се е влошило, в сравнение с предходната анкета.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

3 коментара

isamsung 07/11/2016 at 19:06

Които е платил за изследването ще получи резултата.

Отговор
Anonymous 07/11/2016 at 15:49

Защо пък да са комплексари? Флагман на Samsung не струва много по-малко, както и не предлага нещо повече от продукт на “Ейпъл??”. Всеки си има предпочитания. Това, че някои хора избират малко по-скъпото си лично техен проблем, но това не ги прави комплексирани нито “хипстъпи”. Изказването Ви е уникално като “откритето” описано по-горе.

Отговор
Anonymous 07/11/2016 at 11:10

Е, добро утро! Някой да не го е знаел и преди това. Сега остава и да установят, че клиентите на Ейпъл са хипстъри и комплексари 🙂

Отговор

Коментари