TechNews.bg
бизнесводещи новининовини

Тим Кук призна, че Apple е догонваща в иновациите

По думите на Тим Кук, Apple не бърза да бъде първа във всяка област

Apple не се стреми обезателно да бъде първа във всичко, стана ясно от разговор на Блумбърг с шефа на компанията Тим Кук, който трябваше да оборва критики за липсата на иновации от Купертино.

Тим Кук обясни критиките с факта, че Apple внедрява нови технологии значително по-късно от други производители. Като пример той посочи технологията за допълнена реалност (AR), върху която работят много компании, но Apple все още няма пълноценно AR устройство.

По думите на Кук, Apple залага на дългосрочни проекти, като дава на потребителите това, което наистина променя живота им. Той припомни, че iPod не беше първият плейър, нито iPhone беше първият смартфон. Същото се отнася и за таблета iPad.

Някои потребители са разочаровани от новия продукт на компанията – умната домашна колонка HomePod, най-вече от високата й цена, възлизаща на 350 долара. На тази критика Тим Кук отговори, че и цените на други продукти на Apple са считани за завишени.

Шефът на Apple припомни, че същите реакции са предизвикал плейърът iPod, който се появи на пазара на цена от 399 долара, и другите два знакови продукта на компанията – iPhone и iPad.

Apple обяви колонката HomePod в началото на юни, като с нея ще конкурира вече популярните Amazon Echo и Google Home. Продажбите на устройството ще започнат през декември в САЩ, Великобритания и Австралия.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

3 коментара

Anonymous 15/07/2017 at 18:55

Епъл не са технологична компания. Те са маркетингова компания. Или по скоро са на много високо ниво в маркетинговите технологии, насочени към максимално – широк кръг потребители. Техните клиенти са обикновено емоционални хора, на които емоциите не са добре контролирани и поради това понякога им пречат да вземат рационални решения.

Отговор
Anonymous 17/06/2017 at 22:26

Apple все още няма пълноценно AR устройство.

Отговор
да 17/06/2017 at 09:15

“Някои потребители са разочаровани от новия продукт на компанията – умната домашна колонка HomePod…” която все още никой не притежава.

Отговор