TechNews.bg
водещи новиние-обществол@йфновини

Разкриването на ТВ тайна провокира гняв

Половината от телевизионните фенове в Европа споделят, че търсят бягство от ежедневния живот, но това бягство идва със своето напрежение
Половината от телевизионните фенове в Европа споделят, че търсят бягство от ежедневния живот, но това бягство идва със своето напрежение

Телевизионните фенове се наслаждават на любимите си предавания, като половин Европа (52%) гледа само по един епизод наведнъж, сочи проучване на Samsung. Този европейски маниер на гледане насочва вниманието към друг дял от телевизионните фенове (36%), които посочват, че винаги питат приятел или колега дали е гледал епизода, преди да говорят за него пред тях, така че да не разкриват какво се случва.

Един от пет зрители (18%) споделя, че би се ядосал, ако се натъкне на споделeни разкрития в социалните мрежи, а една четвърт от европейските телевизионни фенове достигат до крайността да избягват социалните мрежи, списания, вестници и радио, в случай че те разкриват TВ тайна.

71 процента от европейците признават, че никога няма да разкрият нарочно нещо, от това, което вече са гледали по телевизията, тъй като няма да са доволни, ако това им се случи на тях.

„При наличието на толкова много емоционална ангажираност и отдаване на телевизионните сериали от страна на зрителите, не е учудващо, че емоциите са превъзбуда и гняв само при мисълта за разкрития по даден сериал”, коментира психологът Берни Гууд.

Психолозите откриват, че хората биха отговорили на положително действие като неиздаването на информация, възнаграждавайки с мил жест. Това е проява на взаимност, усещането за честна игра. „Така че неразкриването на ТВ тайна, когато знаеш, че друг също може да следи поредицата, гарантира, че никой няма да разкрие информация и на теб”, допълва Берни Гууд.

В доклада също така се подчертава, че половината (50%) от телевизионните фенове в Европа споделят, че търсят бягство от ежедневния живот, но това бягство идва със своето напрежение. Почти половината (46%) са толкова емоционално погълнати от телевизията, че скърбят, когато любимото им ТВ шоу приключи.

Повече от половината (51%) преминават към нещо ново, когато поредицата завърши, като всеки шести (16%) признава необходимостта да „запълни празнината” веднага с друго шоу. Всеки трети (33%) в цяла Европа чувства тревожност, когато епизодът е свършил напрегнато. Почти половината (45%) толкова се увличат, докато гледат телевизия, че се стресират или дори се ядосват, ако биват прекъснати.

още от категорията

Илон Мъск с ново обещание: „супер забавни, революционни видеоигри”

TechNews.bg

Samsung инвестира 350 милиона долара в аудио елита

TechNews.bg

Стартира пилотна европейска линия за фотоволтаични покривни керемиди

TechNews.bg

Wiser Technology с два нови проекта по Европейския фонд за отбрана

TechNews.bg

Тестват ново поколение въздушни технологии за гасене на пожари

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

2 коментара

:o) 24/11/2014 at 13:48

това ме фрапира 🙂 🙂 🙂

“Половината от телевизионните фенове в Европа споделят, че търсят бягство от ежедневния живот, но това бягство идва със своето напрежение”

Отговор
Anonymous 24/11/2014 at 00:35

Много е важно да се знаят тези неща.

Отговор